Romantisk kväll.

Romatisk kväll, med tända ljus, skum bad, toppade jorgubbar i choklad. Vad vill vi tjejer ha? stämmer våra önskemål ihop med killarnas tänkande på en romantisk kväll?

Frågade några tjejer denna fråga:

En kille ska fixa en romantisk kväll för dig, vad vill du att han gör?

Tjej nr 1:

får tänka mig in i hur min kille är, och om han skulle göra det, skulle jga nog vilja att han tog med mig på en helkvälls upplevelse. Kanske resturang, sen en teater föreställning och därefter kanske lite champange i badtunnan med rosor och sånt. det är nog en av mina drömmar sådär


Tjej nr 2:

haha ingen aning, skulle inte vilja ha ngt sådär planerat, tycker sånt r för sliskit haha


tjej nr 3:

En middag men ljus, hemma. 


Tjej nr 4:middag,ett skumbad med tända ljus och därefter en skön fotmassage,han talar ,om hur mkt han älskar mig sen "kramas" vi resten av kvällen..



Sedan frågade jag killarna denna:
En romantisk kväll med en flicka, vad gör du?

kille nr 1:köpa en ros att ge henne och bjuda henne på en romantisk film eller kanske bjuda henne på ett fik inne i stan och bara prata


kille nr 2:bjuda henne på middag, gå på en mysig promenad..


Kille nr 3:Jag skulle fråga tjejn i fråga om vad för mat hon skulle ha lust att äta, eller om hon hade något favoritställe, sen kanske köpa ngt vad vet jag och typ bio .

kille nr 4:

hmm svår fråga vet faktist inte men kanske gå på resturang eller nått det är ju ijallafal gått vet inte om det är så romantiskt men haha^^kanske kolla på en film

men man ska inte försöka ha sex med henne första kvällen man ska chilla.

kille nr 5:bjuda henne på en romantisk kväll framför en brasa med lite franskt chocklad och vin sprit eller vad hon nu gillar...

kille nr 6: bjuder ut henne till något mysigt mat ställe , sen så blire väl bio lr ngt

Kille nr 7:En flaska skumpa på en brygga i Stockholmsskärgård. Enkorg med lite frukt, ost och lite rötjut med utsikt över en fantastisk solnedgång

Kommentarer
Postat av: mamma Cillan

Jag tycker detta inlägget var bra, kul att se lite vad en kille skulle göra tycker jag :)

Hoppas du tar hand om dig tösen

2007-11-11 @ 21:29:39
URL: http://ceciliabergdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0