Promenaden igår.

Min och Alexandras promenad igår slutade i ett fiasko:D Men sån är ju jag. Hela jag är en knäppis som flamsar omkring hela tiden, men utan mig skulle ingen få skratta pågrund av mitt sjukt anorlunda skratt :P
Denisé Eugenia Beskow Holmqvist är riktigt lycklig över att snön kommit, låt det bara bli lite mer så att vi kan åka pulka!!!:D hihi.
Ni kan ju passa på att se vad jag har för kläder också.  Sjalen är ny inköppt från H&M. Love it...!
Invigde också de nya vinterskorna i snön och de var varmt och gött så jag ger vg till dem. får se om de klarar den värsta kylan innan ett MVG kan sättas.

Jag har sovit fram tills nu, är väldigt förkyld har ont i huvudet och är öm i hela kroppen, någon bakterie slog till på mig under natten"/ hoppas ändå att jag kan gå till skolan i morgon, orkar inte vara hemma de är så tråkigt.
Ja nu ska jag i alla fall skriva det sissta på min och Annas Uppsatts och ifall jag orkar ska jag baka muffins.
Tittade på ett  tv pogram där en tjej gjorde det och jag blev inte lite sugen :) ..

Kommentarer
Postat av: maria

Stackare vinterförkyldning kanske du har fått. Jag brukar få det så här års också. Hoppas du bakar goda muffins...

2007-11-11 @ 16:05:45
Postat av: alx

va kul at jag fick vara med på bild :D

2007-11-11 @ 21:57:17
URL: http://menalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0