Paris

PARIS HILTON
Paris Hilton, Paris Hilton väljer pyamasen!Jag måste säga att jag tycker att paris var grymt söt här, jag brukar inte gilla henne men här såg hon fräsch ut. Folk klankar ner på den här bilden och säger att hon har pyjamas på sig men jag tycker den är riktigt gullig altså, hehe .. Paris ser inte så barbie ut längre nu när hon klippt sig och det tycker jag bättre om. Altså hennes korta hår är bättre. vad tycker ni?


KORT                                                                                               LÅNGT
Hon är fin i både långt och kort men vilket är bässt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paris har aldrig haft långt hår på riktigt, det är extensions, nu har hon bara tagit bort dom

2007-11-15 @ 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0