Operation om 3 månader.

Operation om ca 3 månader, hjälp hjälp jag kommer känna allt medans jag sover och inte kan göra något åt det...!! Min mammas kompis blev det så för, hon skulle göra tjejsar snitt, hon blev sövd men kännde allt ändå hon kände hur de stack kniven i henne men hon kunde inte göra något åt det. De va som om hon var förlamad. Jaja hoppas turen vill vara med mig. Elle jag kanske ska säga att oturen inte ska vara med mig.

Nu måste jag sova, för i morgon SKA jag gå till skolan. Börjar i och för sig kl 12 men jag vill vara utvilad så jag ska försöka att somna nu, om inte så blir det sex and the city i natt igen ;)

Sov sött allihop.

Kommentarer
Postat av: lollo

hoppas det går bra för dig då.!

2007-11-14 @ 14:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0