Nyttig dag?

Nu stänger jag av datorn, annars kommer jagbara att gå hit hela tiden. Ska nog studera lite, eller i alla fall läsa igenom några saker, inför prov och så.

Idag har jag varit super duktig tänkte jag säga så kom jag ju på att det inta alls var så. Tänkte nämligen säga att jag bara ätit nyttig.

Frukost: Gröt
Lunch:Panbiff med rotfrukter
Middag: Rostade mackor och pucko

Ja de va ju midagen som inte var så särskilt nyttig. Men jag har i alla fall inte små ätit i mellan alla måltiderna och de är bra:)

Funderar på att ta glass nu bara för de, haha. får se.

God natt på er<3

Kommentarer
Postat av: denisebeskow

tack CJ vad gullig du är hehe :)

2007-11-29 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0