Ny blogg.

Så där ja, hoppas ni som läst min förra blogg hittat hit... den ända skillnaden är att jag har två i i mitt nya namn. Och ni som är nya. Min förra blogg knasade så mycket, kunde inte lägga upp bilder förut och så. Men nu hoppas jag att allt kommer att bli bra :)

Har badat nu. hadde skum, tända ljus, rökelse och avkopplande musik. och självklart vare släckt i badrummet. Hittade inget gott att äta men jag tog lite jose med isbitar de va super skönt. Nu sitter jag här med en ansiktsmask på mig och hoppas att min hy ska bli något bättre och få den vitamin som den behöver.

Igår köppte jag de här tabbleterna som heter Hår kontroll. De ska tydligen stärka naglar och hår. Hoppas de blir någon skillnad, men de märker jag inte förens om 2-4 månader sa hon som sålde dem.


image2I aketet är det tabbletter som räcker i 2 månader och varje morgon och kväll tas en tabblett. Kostar inte så mycket heller. 149 kr.

image1Skulle vara så skönt att åka på spa behanling, undra om man ska samla ihop för att få åka på lite lyx behandling. Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja jag tycker att du ska lyxa dig lite kan du spara ihop så gör de :) jag har i och för sig svårt för det.

2007-11-01 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0