NEEEJ!!

JAg orkar inte.... haha jag har kommit in i min vara sjuk period nu. trodde den var över och att jag skapat mig ett bättre emun försvar, men icke. Sjuk sjuk sjuk.

Om jag säger sjuk, vem tänker ni på då?
Svar: Denise

Så skulle de kunna vara.. hehe urk. Aja jag gick upp i morse i alla fall. Klädde på mig packade alla saker och åt frukost, men jag skakade så fruktansvärt mycket i benen, jag frös och hadde ont i  min hals och i huvudet, samt att min näsa är täppt(Äckel varning) ^^ hehe. De var i sissta sekunden som mamma sa att jag skulle gå och lägga mig igen, ville inte de men kom att tänka på att de kanske var lika bra då jag  ändå inte skulle få något gjort i skolan om jag mår så här.

Annas pappa är så snäll så han har hämtat hem min data, så att jag kan jobba under helgen :) Jag ska göra ett power point arbete och har valt ett tema som jag gillar, Cheerleadingen ;) hihi hoppas det blir bra. är inte så smart när det gäller datorer.

Nu funderar jag på om jag ska sova lite till, huvud värken är inte helt borta nämligen. eller om jag ska plugga lite matte. får se. jag är nog sätta mig med matte boken men sedan lägga ner den och lägga mig ner:P gha va olydigt va:P

se you<3

Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Stackars stackars dig!! Hoppas du snart e frisk igen! Krya på dig gumman! Kram kram!

2007-11-15 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0