Mjöl krig i pepparkaks bakning...

Haha Alexander och Anna kom hem till mig idag, vi bakade pepparkakor:D igentligen ville jag åka pulka ^^ men våra förkyldningar sa till oss att de inte var någon bra ide;) så de fick bli bakning. Självklart så blev det mjölkrig. fick inte så bra bilder men en på mig med mjöl i hela fejjan hahaha. De va as kul jag och Anna höll i Alexander och mjölade ner hela han. De var mjöl i hela köket :O opps haha Sandra skvallra du för mamma jag har varit duktig flicka och städat efter mig. tihi :P


 Nu sitter jag här och äter pepparkakor med mjölk. jag undrar varför det heter (peppar) kakor är det mycket peppar i??


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men måby ska ju alltid ha sån ljuv hämd!, usch jag hade mjöl I BH:n till o med ! blä

2007-11-16 @ 15:46:03
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0