Maskerad

Japp barbie it is....!  De flästa tycker att jag skulle vara en barbie så de fick de bli.

Idag efter skolan åkte jag direkt till cafét Yullys där jag hade intervju med ägaren. JAG FICK JOBBET!! YES.... Haha äntligen fick jag ett jobb. Så på måndag och tisdag ska jag åka dit och öva så att jag kan vara en bra servitris.

Nu sitter jag här hemma hos Angelica och folket droppar väl in när som hälst. Jag hoppas kunna ladda upp bilder i morgon ifall det blir några fina.:)

hahah jag är så barbie, ni ska bara se mitt hår. :D hoppas ni också får en trevlig kväll.
image79Här har vi värdinan, dock har hon betydligt kortare hår idag, hittade bara bilden på datorn och jag antar att den är något år eller två....<3
ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

Shit! ;) haha e d anglica ;) haha söt ;)

2007-12-01 @ 00:33:44
URL: http://ellinorellinoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0