Ledig dag

God morgon, där är skönt att vara ledig idag. Vaknade dock ganska tidigt ändå. kl kvart över 9 då anna ringde mig och sa att vi skulle plugga genom telefonen för att få vårat arbete klart. vem vet jag kanskä lägger mig en timme till. Nej jag har tre förslag tilkl mig själv. Antingen så pluggar jag eller så lyssnar jag på min bok, eller så går jag iväg och solar vilket inte skett på 100 år. har bara solat solarium någon gång efter dm som var i mars förra året så jag tycker att jag kan gå och sola nu.

Dessvärre så drömmde jag arr jag skulle klippa mig och tjejen som kom ut var hur rynkig som hälst och brun som en pepparkaka man såg att hon var ung och att hon absolut inte vara så där brun, lite avskräckande men jaja, de glömmer vi bort. någon gång i månaden kan väl gå bra, bara de inte blir som förut 4 gånger iveckan innan varje tävling aja bajja inte bra för oss Cheerleading människor att sola så mycket.

Ja där hadde vi en dröm också, inte så intresant men resten kommer jag inte ihåg. Jag få jobba på det där med att komma ihåg precis när jag vaknar vad jag drömmde. JAja ha en fortsatt trevlig morgon och kom gärna tillbaka;)

Titta sötaste bilden jag hittade på lilla linus. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0