Längre en väntat.

Är fortfarande kvar hos morfar bibbi och Nanny, blev senare en väntat. Men det är trevligt här.

Midagen idag

Förrätt: Avacado mousse med bacon.
Varmrätt: Kalkon med tillbehör
Ost bricka med päron.
Efterrätt: choklad kaka med grädde och mocca cream samt koccos kaka med marsala och grädde.

Nu är vi på språng men det blev som sagt mycket senare en jag väntat mig. De är bara trevligt det var ett tag sedna jag träffad de underbara människorna.

Fick träffa deras nya hund för första gången också... Arnold. super söt. Jack russel:)  En sådan hund skulle jag vilja ha. lagom stor och lagom liten för våran "familj" då mamma vill ha stor hund och jag vill ha en liten.Jag tänker altid på Nanny i serien när jag träffar min moster, som då också heter Nanny :)

Men nu måste jag kila om vi ska hinna med tunnel banan. Är nog hemma om cirkus en timme.

Hare bra, tjejer och killar.

Jag är fortfarande helt chockad efter ett olyckligt besked om en kompis mammas bortgång, samt allt som hände igår. Hjälp vad världen är liten"/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0