Kommer dö, haha blöö

Altså jag mår skiit, jag är så himlans trött och mina ben skakar titt som tatt, samt att jag fryser hela tiden. Men de går nog över så smårning om. Kom nyss hem jag och Robin gick och hämtade en film hemma hos min pappa och sedan gick vi tillbaka till mamma och nu ska vi se den. Hassel and flow är filmen som vi ska se.

Idag åt jag och mamma , kyckling fileér med bulgurr och ädelost sås(möggel ost) hehe, de va ganska mumsigt men när jag sedan åt på min andra portion mat så började jag må riktigt illa. men de börjar gå över nu. och jag funderar på att ta en algrens bilar glass. Men jag får se kanske bara blir ett STORT glas med vatten.

Till sisst vill jag säga att Jasmine höll ett super gulligt tal för oss i går kväll. Tack gumman de va fina ord av dig, och helt inproveserat också MVG!!! hehe ..

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0