Klart jag inte kan sova

Nej de är väl klart, jag kan ju aldrig sova nu för tiden. Mag kattar typ...

Men jag sitter här och tänker på hur snabbt det har gtt sedan i sommras och snart är det sommar igen. Och då kom jag att tänka på min kära vän Caroline som ska dra iväg till U.S.A Ett år. Jag kommer sakna henne ju. Du får lova att ringa 1 gång i veckan minst ;) hehe.
Jag är så avendsjuk, jag har planerat väldigt länge att jag ska åka dit men för det första så tar det en stund för mig att få ihop alla pengar och för det andra så kom jag fram till att jag ska åka efter gymnasiet i sånna fall. men jag vill nog åka till Milano eller nått då för där är det mer mode studerande(Går på Mode Design skola)... Får see.. DRÖMMAR DRÖMMAR!

Nu ska jag göra mig lite varm oboy och grädde och se om magen kan bli lugn så att jag kan somna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ofcourse i will darling!

2007-11-30 @ 09:02:20
URL: http://CarRru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0