Klädslar?

Hejsan hejsan, sitter här framför datorn. Jag och Anna försöker komma på vad vi ska klä oss i inför kvällens ära. har lite svårt att bestämma oss. Så jag tänkte att ni kunde få vara med och bestämma. :)

Och för att ni ska veta vilken stil som är passande så ska jag såklart säga vad jag ska göra. Jag ska Hem till en tjejkompis med några tjejer och äta middag och sedan blir det utgång eller nje kanske inte utgång men vidare till någon annan kompis. Där ska vi bara mysa vad jag vet men nu kommer dilemat jag kanske ska ut på party och vad ska jag ha då som passar både party och mys kväll?

Nähäpp nu när jag försöker ladda upp bilderna så funkar det så klart inte, jag har sån himmlans otur med de här med bilder"/  Men jag tror att Annas data kanske har virus och därför funkar det ej.  Jag får helt enkelt bestämma själv vad jag ska ha på mig. Och om det funkar hos Gucci så laddar jag upp bilder hemma hos henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0