KINA MAT::

Haha de var länge sedan jag skrev så här lite i bloggen, men idag har det varit en fruktansvärt upptagen dag. Jag har bestämmt mig för att inte gå på podiet i morgon, de gjorde jag aldeles nyligen om jag ska vara ärlig. Jag tästade kläderna som jag sytt på Anderea och de såg bättre ut på henne en på mig. Förutom att hon yller ut tröjan lite för mycket med sina bröst. På mig satt tröjan hängigt då jag har små myggbett haha nej inte riktigt men hon har BOMBER;) haha. Skulle gått i Angelicas kläder också men jag struntar i det denna gång. Så att jag kan konsentrera mig på det andra. Det kommer ju flera gånger och då kan jag kanske hinna förbereda mig lite bättre i sådan fall. Nu fick jag reda på att jag skulle gå på podium 2 dagar innan.

Jaja nu kommer pappa, och jag skaa upp och köpa kina mat.

See you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0