Katherine Heigl

Katherine Heigl, Katherine Heigl visar stolt sin Chanel<<<-----tröja=Söööt!!

Å vilken yber gullig tunika/tröja Katherine Heigl har, vill väldigt gärna hitta någon liknande

Väskan var inte heller så pjåkig, stilrent är snyggt!

HAR SNART POWER POINT PRESENTATION, men jag hadde missuppfattat inlämnings datumet så jag är inte klar men han sa att de inte gjorde något. Jag kunde lämna in den nu på fredag i stället. Men de är kul att se på de andras presentationer:)

Kristin Davis, Kristin Davis älskar uppmärksamhet!Katherine Heigl, Katherine Heigl visar stolt sin Chanel
Jag vet inte varför men jag får någon slags likhet i dessa tjejer. Kanske utstrålningen, eller något annat men en likhet i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0