Kan jag få din msn?

Hejsan hejsan, dagen gick ganska bra trotts allt :) vi gick och delade ut information om våran skola och försökte få folk intreserade, rätt bra tycker jag att jag var på det ;)

Mitt emot oss stod det några som Acce(en kompis) kände och dom hade godis som dom delade ut, så han kom med godis till oss hela tiden , haha han kännde sig som en smugglare...

Där va det också en som frågade med lite ironi om jag vill byta gymnasium till hans eftersom jag var så söt. ghaa snacka om smör!, men de är altid trevligt.

När kl va 12 fick vi rikskuponger värda 100 kr så jag och Elin gick och åt, jag tog en brie bagett. MUMS :D

Sen när vi skulle gå så kom en tjej från våran skola fram till mig och sa att en kille ville ha min msn, jag visste direkt vem det var eftersom jag sätt hur han tittat under dagen. Jag vände mig mot honom och gav en blick, han skämmdes lite (Orka va blyg) "Kan du inte komma och fråga själv" sa jag, då jag blev lite iriterad på att han bad någon annan. Han kom fram och presenterade sig. kommer inte ihåg vad han hette (förlåt mig). Men han frågade i alla fall och jag kännde för att göra honom glad så visst sa jag och gav han min msn, med inte så mycket intresse. hehe de va ju lite gulligt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jo det är sant! dock gillar jag mer vardagliga kläder och enfärgade, men får se :)

2007-11-16 @ 17:18:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej skulle ska det inte vara anna, de ska vara skola:P läs igen :D

2007-11-16 @ 17:45:13
Postat av: annie

hade inte du kille?Jag ska fixa blogg så du kan få läsa om mitt liv också:D låer som en trevlig dag iallafall.. :) kram / A

2007-11-16 @ 20:12:20
Postat av: Deniisebeskow

vad menar du, annie?

2007-11-17 @ 12:00:21
Postat av: annie

alltså,du gav en kille din msn ju. blir inte din kille sur då:P hehe

2007-11-18 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0