Jag kan lika gärna bli dödad!

Det här är ju helt stört, ni fattar inte hur upprörd jag är. Yxmannen hit och kniv huggare dit ingen årdning alls på människor idag. Oj förlåt nu börjar jag babbla innan jag ens sagt vad de handlar om.

Jag sitter och tittar på efterlyst och så ser jag först ett fall där en person rånare knivhuggit en kille i benet så att pulsådern gick sönder. Men inte nog med de, nej utan de händer i SKÄRHOLMEN! Där jag går varje gång jag ska hem till Emelie, de kunde hänt mig ! Men de är ändå inte klart här, nej rånaren springer upp mot VÅRBERG där jag går när jag ska hem till Madelene...... VAD HÄNDER!! Får helt ont i min mage när jag hör de här. De kunde lika gärna vara jag som blivit knivhuggen.

Men sen de andra fallet är nästan läskigare, då Yxmannen slaggit till . Förutom att ha stormat in på coop konsum i vändelsö 3 gånger så har han Slagit till mot sibylla, HÄR 6 min ifrån mitt hem. Förstår ni vad de innebär. Han sprang desutom mott vallavägen. DEN VÄGEN JAG BOR PÅ... Nu känns de som om att jag aldrig kommer att våga gå själv ut igen.....

 
HJÄLP folk blir galna... De kanske till och med är någon jag vet vem de är. shiit man vet aldrig. Upprörd upprörd ÄR VAD JAG ÄR!!!! JAG KAN LIKA GÄRNA BLI DÖDAD!

Kommentarer
Postat av: alx

OMG DENISE .. JAGKOMMER INTE HELLER VÅGA GÅ UT SJÄLV. ! ASSÅ VARFÖR JUST HÄR ?!!!!

2007-11-01 @ 22:17:28
URL: http://menalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0