Jag är så nedrans bra

Jag är så nedrans bra, staannade kvar tills skolan stängde idag. till kl 6 med andra ord. bra va?!!:D hihi
Ja skolan går ju före allt så de var därför jag inte åkte in till city idag.

Tittade nyss på uggly betty och nu är det desperata hemma fruar och i varje paus under Uggly Betty så pluggade jag. och sen ska jag göra i ordning mig i varje paus när det är Despret. För att försöka sova tidigt idag.

Men de får vi ju se hur det går med det.
Så här ser "Uggly Betty ut igentligen. vilket jobb de måste lagt ner på att göra henn så grotesk som hon är i serien.

Jag har tänkt mig att jul pynta min blogg i helgen, passar väl bra då det är första advent??
Längtar såååå till advänts kalendern hahaha, ja vet jag är en 7 åring;) hehe nej men de är mysigt att titta på :P reta mig inte hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0