It is just me and my mom now.

It is just me and my mom now.
Ja så är det. Nu är det bara jag och min mamma kvar. Ensamma i en 4:a eller jo Kevin (lille bror) är här varannan vecka. Men annars är det bara vi här. De är nämligen så ett kennet flyttat. Vi ska nog också flytta snart till mindre. Och bort från detta område, folk känns så kännslolösa här. de är för grym attityd tycker jag och min mor.

Håller kärlek för evigt? Kommer folk någonsin att nöja sig? Jag tror inte de. De som lever ihop ända tills liven tar slut gör nog de pågrund av att de tänker att de varit ihop så länge. Jag tror inte att glöden finns där hela tiden den tar slut någon gång lixom, och kärlek varar inte för evigt. Förlåt att jag knäcker alla kärleks drömmar nu men de är vad jag tror och jag tror inte direkt på förhållanden. Visst jag har ett förhållande nu men jag tror inte att de kommer hålla för evigt. Just nu är jag glad och lycklig med honom, men tänk efter lite. Tror ni att vi skulle kunna leva hur länge som hälst? Nej .. Visst hitta den rätta och så har jag ju hört om, men tänk om denna någon är på andra sidan jorden.. Nej Kärlek håller inte förevligt bara hoppet om att bli lycklig.  Detta är mina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0