Inredning, guld och myskännslan.

Nu är jag hemma igen, jag fick som SKÖNAST var åka med i Carinas bil hem, om inte den möjligheten funnits så skulle jag fått åka komunallt och då skulle jag somna på tåget, hehe. Jag vill bara gå och sova just nu men en är det för tidigt så jag försöker hålla mig vaken genom att leta runt på olika inrednings sidor och kläd shoppar online. Hittar dess värre inte vad jag söker riktigt. Jag vill se olika alternativ av rum som blit staijlade.

Jag börjar bli väldigt sugen på att göra om mitt rum, vet inte riktigt hur men jag är inne på guldigt och ett återskapande av det lite äldre.

Eller så vill jag ha det vitt överallt så att jag kan  byta färger på inredningen.
Såg ett par as fina tapeter idag, men ni anar inte hur dyra dom var !!!! 

Jag har kommit på att jag vill göra ett café och inreda det någon som är på;) efters skolan arbete lite sådär. Man strässar ju inte alls sönder sig, hehe. Nej men de kanske kan få ske senare i livet.

Jag är nog inte den som vill ha samma jobb hela tiden, jag vill inte vakna och veta exakt vad jag ska göra den dagen, jag vill komma på nya saker. Starta saker och sälja dem vidare eller som min dröm, att skapa ett mode hus där all sorts aktivitet inom mode försegår.

Känner just nu för den här mys kännslan. Skulle vilja sitta i ett rum som är inglasat och så att man ser ut och så ska det vara aldeles snöigt utanför. OCh sitta där i en fåtölj med varm choklad och en filt över sig. Ååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0