Igår var en dag där jag åkte långt

Skrev nyss en hel massa text men allt försvann"/ typiskt.  Jaja jag får samanfatta det kort. Igår åkte jag Anna och JAmine till upplandsväsby, ja de är långt! Hehe men där träffade vi i alla fall några av Annas kill kompisar. Det var trevligt och jag tor att mina två kära kompisar anna och jasmine lyckades bli vänner, hihi (Nöjd) ...

Nu sitter jag här med en stor rosa handuk på huvudet och små rosa tofflor på fötterna, har hoppat ut ur duschen ganska nyligen, Anna sover fortfarande  och jasmine åkte runt 7 då hon skulle på dop, och det tar en stund här ifrån östermalm till haninge. Dom skulle döpa hennes syster till Chanell.

Anna lär nog sova till kl 1 minst, men jag kan sysslosätta mig tror jag, vara här vid datorn, tv:n, plugga rllrt ta rn fin ptomenad i det vackra vädret. hmm undra vad jag ska göra...
Jag är väldigt sugen på att gå ut och köpa julklappar, men de vill jag inte göra förens det är snö eller snöar och är mycket jul kännsla. Nästa vecka är det första advänt också :D hihi.

LÄNGTAR TILL JULEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0