Hur vill 7 killar att vi tjejer ska vara? jag har svaret...

Hur ska du känna för en tjej, vad faller du för?

Här har jag nedan frågat 7 killar denna fråga, vad de faller för och hur de vill att de ska kännas med en tjej.
läs och se hur olika killar ändå är;)

1Söt och snäll ja, antagligen att det ska bli kul och mysigt att träffa henne. och hon ska vara bäst. och så ska hon ha långa naglar för att klia mig.


2När man ser henne i ögonen så ska de vara som att blicken söker sig till varan och man ser djupt in i ögonen och men kan titta å titta och aldrig tröttna på varandras blickar. När hon vill ha närhet och den värme man kan ge henne när man ligger framför TVen och tittar på en bra film, när hon ställer upp och är nöjd över sig själv och inte tänker på vad andra tycker å tänker om henne, ett tipps tänk på dig själv hur du är. så ska en tjej vara.



3snäll . omtänksam

de är ju insidan som räknas

4en tjej ska vara fin sexig snäll omtänksamm söt och bra i sängen asså ingen hora som knulla med allt och alla .


5Haha snygg framför allt, första intrycket;) Sen ha bra humor.


6hon är fin, snäll, gullig, bryr sig mycket om mig, kan prata om allt med henne

7Tjejen jag skulle fall för ska alltid finns där för mig.

Hon ska alltid ställe upp och hon vill alltid se mig glad.

Hon ska göra mig lyckligt hon ska också kunna se när de är något som är fel eller när något hänt.

När jag ser henne i ögonen blir de som att jag verkligen inte vill slita blicken ifrån henne

för att hennes ögon lyser av lycka och den lyckan går raktner i mitt hjärta.

Känna hennes närhet och henneskropp emot min skulel göra mig lycklig


 


tack grabbar för att ni stälde upp.;)


 


Kommentarer
Postat av: HAMP-THE-SLAMP

TUNGA KILLAR ! kämpa på denise.. haha :D

2007-11-07 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0