Hemma från modevisningen

de är skönt att vara hemma nu efter en riktigt lång dag. Mina fötter värker... Det har varit väldigt kul denna dagen och det kom hur många som hälst för att titta på mode visningen. Det var meningen att modellerna skulle gå 3 gånger men de var tvugna att gå 5 gånger eller om det till och med var 6 gånger, pågrund av att det var så många.

I morogn är vi lediga eftersom vi varit i skolan så länge, ska bli skönt att sova ut. Sedan ska jag och Anna göra klart en uppgift som ska vara inlämmnad på måndag.

jag tror att jag kommer få massor av bilder från modevisningen så jag kommer antagligen att lägga upp dem här om ni vill se :) ...

Nu ska jag äta soppa och titta på tv. pussen på kinden;)

ps. vill bara säga tack till er som kom för min skull. Mamma, Mormor, Moster sandra, kompis Baffe, kompis Emil, Föredetta lärare Sandra och före detta lärare Ingalill. tack tack:D


Tack för blommorna Lärare :D

ds.


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Tack för att jag fick komma!! Det var superkul å se!! Och jättekul å se din skola!! Sov gott! Puss å kram!

2007-11-08 @ 21:17:27
Postat av: Carro

Kom och hälsa på i min skola :O

2007-11-08 @ 21:53:22
URL: http://CarRru.blogg.se
Postat av: Sandra

Det var jättekul att jag/vi fick komma!!
Och kjolen var verkligen skitsnygg!!! ; )

Kram på dig!!

2007-11-11 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0