Hej Onsdag

idag är det onsdag, lill lördag. Jag ska studera med min gammla lärare som har mycket koll på samhälle så det blir bra. Sedan ska jag och Anna gå och titta på någon catwalk sak som tydligen ska hålla till i haninge centrum. Med andra ord blir det ingen träning för mig idag. Men Anna kan börja träna snart igen och då kan jag träna med henne för det är roligare att träna med någon en att vara själv.

Idag vaknade jag runt 9 och när jag kom upp så satt min lille bror och åt schips, haha bra frukost va. Han skulle tydligen vara hemma idag. Mamma sov så jag trodde att hon försovit sig men som sagt hon skulle vara hemma för hon kännde sig inte bra.

Jag gjorde i ordning gröt till mig själv och satte mig framför tv:n med min lille bror.
Och nu har jag precis ätit lunch Stor köttbulle eller vad det är med rotgrönsaker. de va okej, ända tills jag hittade ett hårstrå då kunde jag inte äta mer. Fyy vad äckligt.

Nu sitter jag på engelska lektionen men de vi ska jobba med har jag redan gjort så jag har lite tid för att titta runt här på bloggen. Men jag kanske ska be om någon extra upppgift eller något :) hehe ...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0