Han lagade min dator.

JA va skönt Kennet lagade datorn så nu kan jag skriva igen :) hehe. Igår kom vi hem runt 3 och vi sommnade ganska snabbt därefter. Men jag har kommit på att jag har fått en väldigt bra rutin på mina "måste göras" saker, hur trött jag en är så tar jag alla tabbletter som ska tas och jag tvättar av mig sminket och smörjer in mig och borstar tänderna. Förut kunde jag skippa de lite då och då när jag var för trött, men nu går de som på en räls. :)

Angelica och AManda gick nyss vi har legat och degat i sängen hela förmiddagen och ätit en stoor frukost. Mycket köttbulls mackor för min del, hihi^^.

Nu ska jag plugga tror jag. Jag ska skriva en uppsats som börjar "Hej mitt namna är___ och jag kommer ifrån___

där jag gjort ___  ska man ha ett  land och ett namn från de landet och så ska jag skriva som om jag vore eden personen från det landet och skriva vad jag gör och tänker under en dag, relign, hur mycket vi äter om vi är fattiga eller rika och såna saker.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0