Hamarby backen

Hammarby backen...

idag nu här sitter jag och tittar ut genom fönstret och ser hur snön börjar komma på hamarby backen, De sprutar och sprutar ut snö på backen. Nu känner jag bara för att ta en snowbord och lära mig åka det och sedan glida omkring och njuta där i snön och i solen.



För övrigt sitter jag här och är döö hungrig, men jag som alltid är klantig har ju tyvärr glömt mitt kort, jag hadde lite pengar så köppte en macka så jag hoppas att jag klarar migg till lite senare idag när jag ska in på cafét och studera, då tänkte jag ta något till.
Jaja men i alla fall så sitter jag här och studerar nu på lunchen istället för att sitta och inte göra någon ting :)

Ska försöka få upp en bild av hur jag ser ut idag. Har tagit en bild men den försvan någon stans på datorn, men jag ska öra med mina vänner och så får vi se om den hittas.

Vill bara säga att min lille bror är sötast i världen;)
image71

Näst efter mig vill säga, haha.
De är gammla bilder på mig, jag ser inte ut så längre, men lill broder ser lika dan ut:)
Love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0