Gosspel = gos spel ?

Uggly betty var bra, despret var bra. Jag har fixat och trixat för hur den som ska gå med mina kläder ska se ut. Hår smink skor, och andra små saker. Blev helt okej tycker jag. och jag undrar om jag inte ska gå i mina egna kläder kanske, eftersom de ändå är sydda bäst efter mig.

Nu ska jag krypa ner i min säng och i fall jag sommnar innan sex and the city så är det ingen kris för idag vill jag verkligen sova idag. I morgon är det onsdag och jag har sovmorgon. SKÖÖNT!

Jo juste kören idag i kyrkan;) hehe gick väl helt okej, ska ge det en chans till och se om de blir kul eller inte.  ...De va ju snack om att vi ska sjunga gosspel.. hihi.

Tänkte bjuda på en bild när jag är mörkhårig, Jag var tvungen att färga mitt hår från platina till mörk brunt då mitt hår bllev grönt från utlandsresan, men känns ändå bra för vem vet. Hadde de inte hänt kanske jag fortfarande skulle ha haft blont långt risigt vitt hår. De är inget jag föredrar i dagens läge.
Vad tycker ni ? Snygg i brunt? finare i blond?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0