Goood morning;)

Hej där, idag så gick jag upp klockan sex, gjorde sedan i ordning mig för att åka till skolan. Men mina ögon hängde inte med och ryggen gör så nedrans ont så jag valde att somna om en stund. Men nu sitter jag i alla fall här i skolan och ska ha ett muntligt prov i idrott, jag hoppas att de ska funka. Har fått ett stort häffte som man skulle läsa på men jag är som sagt inte så bra på att förstå texters inehåll. MEn de funkar nog. Annars är det bara att visa henne senare att jag är värld ett MVG;) hihi....

Ville bara sätta på¨mig mjukis kläder idag eftersom jag inte mår så bra men så kom jag på att vi har gymnastik i morgon och att jag kommer att sätta på mig mjukiskläder då och jag vill ju inte känna mig "sunkig" två dagar i rad. HAha. Men gud så skönt de skulle vara.

ÅÅ de är så mysigt med jul belysning och såna saker. Längtar såååå tills på söndag när det är första advent.
Och på söndag ska jag även Jul shoppa med Emelie och Madelen, ska se vad jag kan hitta för fint till mina kära.
Jag har skrivit ner lite på min julklapps lista jag funderar på att skriva in den här, då några av mina släcktingar besöker denna blogg(MIN). Får se om jag kan komma på lite mer kanske.

Håll tummarna nu för att jag ska klara provet.

Kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0