Glögg saffrans bullar.

Skönt med en frisk promenad. Igentligen orkade jag inte men som sagt de va rätt så skönt ändå:) Vi lämnade moster sandra vid tåget. Och på vägen hem köppte vi glögg jose ägg och mossarella pizza, fasst jag är inte så sugen på pizza så den får nog mamma äta själv. Jag gör nog i ordning glöggen. Jag har alltid älskat glögg, kan ta en hel flaska och bara dricka kalt  för att de är så gott. Är jag äcklig? hehe. Om vi hinner och orkar kanske vi kan göra saffrans bullar. Mums

image16

Men först ska vi städa mitt rum. Min mamma är så snäll som vill hjälpa mig med det efter mitt lilla raseri utbrott häromdagen. ni ska få se en föra och efter bild. om Alexandra kan komma med sladden någon gång :) hehe ni kommer bli chockade..  Jag håller hyffsat rent överalt förutom i mitt rum :P

Är ni pedanta städare eller har ni det stökigt?

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0