fredagen den 9:de november 2007 en kaos dag jag aldrig kommer att glömma.

God morgon efter en Kaos dag, Gårdagen var inte gången som planerat. fredagen den 9:e november 2007 kommer jag att komma ihåg. För det första fick vi besked om att en kompis mamma gått bort, helt oväntat, bara så där. A och sedan på tåget hem från bion blev det förseningar eftersom det var några störda grabbar som helt plöttsligt kom fram och slog till en kille som vi var med, som tur va va våra killar fler. Och klokare de slogs inte, de ända de gjorde var att putta bort dem. BRA JOBBAT GRABAR:) Jaja polisen kom och hämtade dem i älvsjö.

Eftersom jag nu var ganska chockad så ringde jag efter Alexandra och gullig som hon var så kom hon och mötte mig vid tåget, tack:)

sen gick vi upp och sov och nu när vi vaknade så är det SNÖ!!! :D jippi fast det skulle varit bättre med mer snö och om det skulle hålla sig ett tag. jag tror ju att det kommer försvinna ganska snabbt igen.

Idag ska jag till Morfar och Bibbi som jag inte träffat på mer en ett år känns det som.

Nu ska jag äta frulle och sedan ska jag nog upp till centrum. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0