Från år till år.

Mina muskler RASAR!! HAha ja är ganska lycklig, min önskan har gått i uppfyllese. Jag var värsta biffen förut. HAr massor av muskler klar men igår tittade jag på en bild där jag spänner arm musklerna och så jämförde jag med nu och de är så stooor skillnad!!! Jiha, rätta tackter:.  Kanske kan fixa den bilden så ni får se sen hur musklig jag var. BIFF BIFF BIFF!!

Tänkte bara visa hur mycket jag förändrats genom åren.
Ni ska få se mina skolfoton också ;)

Här är jag till öger, kanske 3 år sen, ?
1 och ett halvt år skulle jag kunna tänka mig.
Detta kallra jag fröken look, kanske 1 år sedan
1 år sedan

Jag har förändrats väldigt mycket tycker jag, gämför med hur jag ser ut nu..
Hittade nu inte de bästa och nyaste bilderna..
Men ni ser nog ändå skillnaden??

Just nu längtar jag bara hem för att ta det lugnt, vill plugga framför tv:n och mumsa i mig good mat. mmm:)

Kommentarer
Postat av: alx

ville bara säga att första bilden på dig o carro, är förra året på valborg^^ haha vadå tre år sen
? ;P

2007-11-23 @ 22:23:12
URL: http://menalex.blogg.se
Postat av: denisebeskow

Men alx, jag var inte blond för ett år sedan, haha, okej kanske 7an aa de va 7an.:P haha

2007-11-24 @ 11:14:24
URL: http://deniisebeskow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0