Från 9.00 till 23.00.

Kl är 23. 00 ville igentligen lägga mig vi 9:o men jag kunde ju inte miss prison break som förästen var mycket spännande. Alla ni som tittar på det vad tror ni det var han hittade där i slutet av programet? Ett finger, hår nej för dramatiskt kanske något klädes plagg?? vad tror ni?

Jaja nu har jag tvättat av mitt ansikte och borstat tänderna Ska lägga mig och lyssna på Och himmlen var oskyldigt blå. De är en bok som är inläst på ett band. För oss som är dyslektiker så är det ett bra påhitt. Så som sagt. ska lägga mig under täcket med hörlurarna på och när jag känner ett lugn så stänger jag av den och sommnar. Ska nog ställa klockan på 5 i morgon har en del saker att göra. och så vill jag för en gåns skull äta en ordentlig frukost. Kanske hinner baka något bröd också. så att mamma blir överaskad när hon vaknar;) är inte de lite gulligt av mig? Vi måste ju sköta om varandra nu när det bara är vi två...

God natt små guldklimpar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0