Första skoldagen

Igentligen så har jag sovmorgon idag, börjar kl 13.00 men eftersom jag har tid hos Ungdomsmotagningen kl 11.00 så fick jag stiga upp en aning tidigare.  Synd att jag inte kunde somna förens tre timmar efter att jag lagt mig ner i min säng. Närmare bestämt så somnade jag halv 2. "/
Ja och idag är det för mig som för många andra, första skoldagen efter lovet. ska bli trevligt att träffa alla igen tycker jag.

När jag skulle välja kläder i morse så var det så mycket lättare en vad det brukar vara, jag har varit tvungen att riva överallt förut men nu kunde jag bara titta och se vart tröjan jag letade efter låg. Känndes skönt vill jag säga.

Jag har kommit på att jag vill få bättre kontakt med min släckt så idag hadde jag tänkt att ringa mormor och höra mig för om middag kunde vara en ide. Jag umgås inte så mycket med min mormor som andra barn barn om mormödrar gör. därför är det en ganska så stor sak för mig.
Hur är eran mormor, bakar hon bullar hela tiden och kommer hem till er stup i kvarten? eller håller hon sig mät borta ifrån er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0