Flippad morgon

Och här var vi pigga, nej inte alls, hehe. Jag sitter här på södras fritids gård där vi har kalas för barnen. Jag hade gärna velat ha ett sånt här kalas när jag var liten, finns hur mycket som hälst att göra här för barn. Men men jag har vuxit upp och inget kalas är längre aktuellt.

Igår:Det var en lyckad kväll, det blev lite små tjafs på kvällen men inget farligt, vi åt middag och spelade spel, tog en del kort också. Hehe kommer väl kanske upp sen

Morgonen va plippad, jag Felicia och Jasmine vaknade och steg upp för att dricka lite varm choklad, vi han knappt börja innan en pappa kom och slängde ut oss för en viss anledning, bara Jerry och Jasmine skulle vara kvar sa han. Jaja sa vi och drog oss (jag och Felicia) jag skulle ändå gå strax så för mig var det lugnt. Vi gick ända från vega till Terminalen, de va uppfriskande. Jag klev av vid södra och tog bussen till sofia skolan där Melina stod och mötte mig. Nu måste jag leka lite med barnen men jag kommer väl hem tids nog.
Ha en fortsatt bra söndag.!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: ja visst var den snygg :D

2007-11-18 @ 16:11:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0