Fääärdiiig!

Hehe, nu är det dags för Denisé att slappna av. Jag pluggade med Sandra på bibblan tills klockan var 7. Sen gick jag hem ocah åt lite mackor och drack puck. Mamma jul städar så det fanns ingen tid för middag. Efter det fortsatte jag att plugga, med Anna genom tele fonen vi läste upp för varandra om vad vi skrivit och så. och nu börjar snart top modell, ja jag har fsstnat i B top modell haha men jag gillar det faktiskt.

Men bäst är ju ändå top modell med Tyra Banks
Hon är så vacker tycker jag, och hon passar verkligen i sitt röd, orange, bruna hår :)


I morgon: Åka till skolan 2 timmar tidigare för att plugga och för ett muntligt prov i idrott. När skolan är slut ska jag nog stanna kvar och plugga, samtidigt som det är öppet hus för alla 9:or. Om jag inte ska jobba över så tänkte jag fråga om de är någon som vill åka skridskor med mig, eftersom jag är så sugen på det. Det är dessvärre inte utomhus men de behövs väl lite träning innan man kan visa sig på isen utomhus antar jag.

/Denisé Eugenia Beskow Holmqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0