Ett klent inlägg!!

En så funkar inte datorn, idag skulle jag ju som sagt gå upp tidigt för att bege mig in mot staden. Ändrade planer... Jag planerade om att jag skulle åka efter att jag varit hos våra gammla lärare. Men helt plöttsligt så skulle vi inte dit längre, jag tappade sugen och satt hemma och la över alla mina bilder från den gammla datorn till den nya, samt att jag har stätat mitt rum, sjunkt kareoki och badat, nu sitter jag hemma hos Melina och jag tog med lusse bullarna hit och alla tyckte att dom var super goda, nu är dom slut och jag måste göra fler:)

Stannar här ett tag tror jag, kanske tittar en film eller något. Får se vad jag gör senare i kväll. Men i morgon så vill jag in till city och titta på jacka och så vill jag simma, behöver lite träning.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0