En tripp i city

Hejsan hejsan, de blev ingen mormor middag idag. Jag kom nyss hem efter en tur inne i city. Jag Gucci Ellinor, Fia och Anderea gick först och fikade en snabbis, sedan drog vi för att hitta lite saker som vi saknade. Jag till min garderob och gucci till modevisningen, Jag fann vad jag sökte, vilket var en enkel bas tröja en stickad över tröja en bh och sedan valde jag att köpa ett par benvärmare när de ändå låg där och var billiga ;) Jag hittade dock inte någon mössa eller krafftigare sjal.

Men jag är nöjd med vad jag fann. :D hihi de är alltid så kul att få nyheter i garderoben. Kan ju behövas nu när jag ränsat ut "lite" också....

Här har vi sakerna och jag tror att jag kommer att använda dem i morgon... Hehe

In the city
 Nu hackade datorn sig och det kom 55 popp upp fönster så de blir inga mer bilder.
När det bara var jag och Ellinor kvar så kännde vi att små små kalla flingor kom ner från himmlen till våran jord. ÄLSKA det känns så härligt när det snöar lite grann. Kommer att tänka på vinter shopping. Handla julklappar eller handla för julklapps pengar spelar ingen roll, men kännslan att gå där icity när det snöar och är snö på gatorna är så underbart härlig. och jul pynt överallt. Håller ni inte med ?? :)


Nu ska jag dricka soppa och läsa lite på ett prov. Sedan är det prison break.

Kommentarer
Postat av: Maria

å vad mysigt jag håller med dig. Det är verkligen en mysig stämmning att gå på stan under julen/vintern. Sen vill jag bara säga att tröjorna var väldigt fina, du klär nog i dem.

2007-11-05 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0