En timme till skolan, en timme i skolan och en hem.

En timme i skolan idag, jag åker i en timme för att komma till skolan och sedan är jag där 1 timme och sen åker jag hem en timme, snacka om att sklösa på tiden??

Jaja skönt i alla fall att sluta kl 9 då har man ju hela dagen framför sig. Idag när jag och Natta skulle åka till årstaberg så var tvärbanan instäld så det gick bussar, men inte direkt till årsta berg. Jag gick och frågade han i bussen hur vi skulle göra, först sa han att han inte visstem en sedan sa han att de skulle komma tåg.

JAG-"Hur hadde du tänkt att vi skulle komma till årsta berg?"
Buss killen-Det går flygplan, de kommer snart.
JAG-"Va? göre? nej?"
Buss killen- jo de är sant.
JAG-"Natta vi ska åka flygplan!!:D"
NATTA- HAHHAA va du är blåååst! Han skojjar ju flygplanet utan vingar får inte ens plats här.
JAG- Aha oj (SKÄMS)

Hahah snacka om att jag var blåst där asså.
Jaja han kommer väl ha roligt i kväll vid middagen när han ska berätta det för sin familj:P hehe

Nu är jag här hemma hos syrran (Melina) Ska se vad vi hittar på, sen vet jag inte riktigt men natta kanske kommer till mig och vi kanske ska vara med anna och Jasmine. Men får se .

Kommentarer
Postat av: alex

ofta du går på att du ska få åka flygplan :s ?
haah

2007-11-23 @ 22:26:08
URL: http://menalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0