en sammanfattning

Hej Hej här kommer ett litet annorlunda inlägg, det är nämligen så att jag genom telefonen levererar vad jag vill få skrivet här i bloggen. alexandra är vänlig och hjälper mig. min dator har blivit lite vintersjuk precis som jag och beter sig inte riktigt som den ska.


Nu ska jag bara berätta lite om min dag. när jag vaknade gjorde jag mig i ordning, tog mitt pick o pack inklusive mitt CV, och drog iväg in till Söder.
Väl inne på Söder gick jag runt i olika butiker och caféer för att lämna ut mitt CV,  för att fösöka få ett helgjobb.
varje gång jag skulle gå in i en ny butik så la jag allt i min aoutfit tillrätta och drog lite på smilebanden. ;)
Det var några som blev intreserade och sa att dom skulle ringa upp mig angående intervjuer.( men det vet man ju aldrig hur det blir hehe )
Alla CV:n blev utdelade så imorgon blir det en ny tripp inne i city runt drottninggatan.


Väl hemma ringer jag Alexandra (hon som skriver detta just nu). jag är nämligen sugen på att baka lussebullar:D och alexandra ställer gärna upp. våra bullar vart väldigt fina, min del av bullarna blev "saktigast" höhö.
Funderar på att ta med mig ett par till gamla skolan där jag ska hälsa på mina gammla lärareimorgon.

Nu sitter jag framför tvn lika trött som vanligt och mumsar på lussebullar, ikväll blire prisonbreak sedan sovdags för imorrn väntar en tidig morgon!
 


Tillsist vill jag bara säga att jag är mycket sugen på att åka skriskor en mörk vinterkväll med julbelysningar och glada barn omring, t.ex skulle det vara mysigt att åka i kungsträdgården, där jag hört att de gjort isbana runt området.
image62

nu ska jag nog gå o göra lite varm chklad med grädde ha en fortsatt trevlig kväll så får jag se när jag kan skriva nästa gång :) // denise och alexandra

denise: tack alxandra för din hjälp
alexandra: no problemooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0