En ros till min mor

Nej urk vad jobbigt med regn. Jag började åka med pappa för att komma till centrum, men sedan kom jag på att jag inte skulle orka bli blöt på vägen tillbaka. Visst de är super mysigt att gå i regn. I LOVE.. men med mat och grejjer, nej nej, skulle bli så kallt om händerna och maten skulle kanske bli blöt. Så jag struntade i det. tog min påse med kläder som pappa kom med och gick upp igen.

Nu sitter jag här och äter fruktsallad som jag slängde ihop. hälst ville jag har grädde också men icke så nyttigt tänkte jag och körde på naturalt;)
Mums.

Idag kom jag på att jag ville köpa en ros till min mor. Sagt och gjort, jag gick och köppte en röd ros till min mor. Hon blev lite rörd tror jag minsann , hihi. En god gärning av mig tycker jag ^^

Gör en av dina vänner glad. Överaska med en ros eller kanske något annat sött. Jag har börjat uppskatta att ge fina precenter till folk, bara sådär :) hihi.

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Va sweet... gulligt gjort av dig.

2007-11-07 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0