Efter skolan

Efter skolan åkte jag och Anna och tittade på byxor till henne och jacka till mig, men jag hittar ju aldrig någon bra och fiin jacka. Den jag ville ha fanns på monki men den var ju slut!!! Buhäää (Gråt) hahah. På väg hem ringde en killle från ett café som jag var inne och lämnade cv på. han ville att jag skulle komma på en intervju. :D yes!! Jobb Jbb. Igentligen vet jag inte om jag har tid med det ftersom jag har så mycket skola och så men om jag bara tar jobb på helgerna så ska det väl gå bra tror jag. Hoppas bara att jag får jobbet:)  Ska efter skolan i morgon åka dit. De är på göt gatan ganska nära medborgarplatsen så de är nära min skola också.

Har precis ätit  soppa och voflor med dylt och grädde, som jag lagade själv. La i en skopa fulkorns havre gryn och tog bort en med vanligt vete mjöl, det blev lyckat :)


Nu ska jag sätta mig och göra klart mitt power point arbete(Med temat Cheerleading, Eagles) och efter det ska jag plugga till samhälls provet som är i morgon. Ajuste jag ska ju göra klart en svenska uppsatts ocksåSUCK!!)..!!

JAja märkte att de va en del så nu ska jag kila.

Har ni några förslag på vad jag kan klä ut mig till på maskeraden i morgon så är det bara att säga till. (Inget som kräver nya saker) ...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0