Denise blir pesemist.

Jag är ju lite "känd" för att vara så glad hela tiden och posetiv, men just nu känns det som om min identitet håller på att bytas ut, undra om jag blivit smittad av alla fucking pestemister. Min bror är pestimist, HAR DU SMITTAT MIG?!!

Urk, de är inte roligt. Det känns som om det inte finns så mycket posetiv här i livet just nu. Det händer hämska saker över allt och vart jag en tittar så byter folk sina personligheter och identiteter till någon annans. Folk blir det ena och det andra.

Jaja lite posetiv måste jag ju ändå vara. Jag har ju för det mästa skiit tråkigt och inget att se fram emot. Så igår tog jag mig själv och gick ut sprang. De va kallt för mig med astma men det gick ändå väldigt bra vill jag säga. Jag har kommit på vad jag ska köpa.... SNARAST. En sån här som man har när man sover för att det ska vara mörkt i rummet.

Nu börjar snart våra lektioner och jag har lektion till kl 6.

Kommentarer
Postat av: Carl-Johan

Jag vill ha sex med pessimister

2007-12-27 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0