De är inte så att jag vill lägga mig ner och dö!

Haha ha, ett leende på läpparna, är jag road...? NEEEEJ!! jädrans liv just nu. Ber om ursäkt till mina släktingar som läser detta och min familj, samt alla mina kompisar och gammla lärare och så, ber om ursäkt att detta inlägg inte alls är ett glatt och posetivt inlägg där jag förklarat hur duktig jag är eller så. Ibland måste en duktig flicka också få utbrott. det visade ju sig även i ett inlägg nedan som jag skrev idag. Kan ju inte säga att det gått någon vecka då jag inte gråtit under skolan. Ja kompisar så är fallet men de har ni väl kanske märkt.Ja menar de är väl inte alls underligt när en tjej går rasande ut från lektionen och kommer in igen med tårar i ögonen eller i alla fall röd sprängda. Eller när en flicka låser in sig på toaletten i två timmar och sedan kommer ut och säger att hon bara somnade när hon skulle sminka sig. Ja mina vänner ni har nog märkt det, era blickar tyder det. Och alla ni som läser och inte fattar någonting är väl inte lika nära vänner med mig. Eller så går vi i olika klasser. Gråt flicka gråt. de är så synd om dig. Nej jag försöker inte alls få någon slags upp märksamhet de är bara ett ställe där jag kan skriva av mig lite. Visst kan jag skriva någon annanstans men vad tusan. Jag kan inte vara perfect hela tiden. Kan inte alltid dra över allt med mitt leende. Men bara så ni vet de är inte så farligt som de låter. får bra några ångest stunder då och då men sedan är det bra. Jag kommer ju komma till skolan i morgon med ett leende i alla fall och då är det säkert bra med mig. De är inte alls så att jag går omkring och deppar och klagar över allt. Nepp. jag mår bra med mina vänner och ni gör mitt liv så mycket roliga men hämskheter händer och de kan göra en duktig flicka ledsen.

Jag trivs i min skola men lärarna suger på att hjälpa dem som har ett "Handikap"(som det stod i frida) Jag skulle inte vilja kalla det ett hanikapp. Aldrig att jag är hanikapad. okej jo visst de är ett hanikap, men jag vill ju vara bäst. jag vill vara duktig. varför ska jag behöva plugga från 8 på morgonen till 8 på kvällen? kunde det inte räcka med skoltiden? Nej de räcker inte för jag får ingen HJÄLP!!!  Ghaaa jag blir så trött. jag vet att jag kan prestera så jädrans bra, jag har grymma åsikter och jag KAN tänka. men utan redskap är jag invalid. Haha invalid hoppas inte allt för många som jag känner läser!1!! Jag är bara så besviken på hjälpen från lärarna. De är ju de som gör oss ungdomar till vuxna. om de inte gör allt som krävs för att jag ska få bra betyg hur ska det då bli en seriös vixen av mig? mm juste tänk på den.

Sen är du ju inte bara studierna som är kaos.  Folks mödrar dör och jag gråter med dem. Så fördjävligt att sånt händer....... Folk hatar mig. Eller de försöker att trycka ner mig. Varför?? Är jag bättre tycker ni? låt mig vara. Är det mitt fel att era grabbar gillar mig? Och varför får man inte prata med någon utan att folk ska säga att man äcklar den persornen, JAA KÄNN DIG TRÄFFAD GUMMAN. Seriöst orka försöka trycka ner mitt självförtroende. Jag är nöjd med mig själv men jag vet att det finns brister. Men ni behöver ju inte påpeka dem bara föra att försöka bli bättre själva. Ja jag har ett hängande öga och de har jag hafft kompex för i år. I sexan sminkade jag mig hur mycket som hälst för att det skulle bli osynligt men NEJ, När jag sitter i en trappa och någon kommer ner för den, så unviker jag att titta upp, då mitt öga kaosar. Driv inte om mitt öga om du inte driver med mig. Och ni vet när det är okej. Jag kan själv sitta och driva om mina brister. gör roliga saker med mina ögon.

Min läpp är för kort så jag kan inte stänga min mun och när jag ler så försvinner min överläpp. och när ni på pekar det så ler jag bara lite extra. visst jag har problem med mina brister men ni kommer inte kunna klampa på mig. Ni gör detta för att ni inte gillar mig pågrund av vad? För att jag tar plats? För att jag ser bra ut? För att era pojkvänner blir intreserade? De ända som gör mig ledsen är när någon annan inte gillar mig. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig riktigt "spytt" på någon, jag ser mig alltid in i andras situation och då förstår jag lixom ch de gör att jag bara tycker det är synd att det ska behöve bli en irritation mellan den personen och mig. DU ÄCKLAR MIG säger du.... det är inte för att du säger att jag ÄCKLAR dig som gör mig ledsen jag känner mig inte äcklig. jag blir bara ledsen för att du inte vill vara min vänn, ja nu skratar du antagligen men vad bryr jag mig om det. Varför du skrtar är för att du inte förstår, du förstår inte vad jag menar och du stör dig så grovt på att mig. Det som gör mig ledsen är att nästa gång våra blickar möts eller när du ser mig kommer du försöka att gå så långt bort ifrån mig som möjligt för att slippe se den människan som mäst av allt i denna stund är så irriterande. 

Ja där ser man min ilska gick över till att bli förstående är jag inte DUKTIG. haha och helt plöttsligt var flickan glad igen. hmmm? Men stunderna kommer tillbaka. de kan jag lova. men då kanske jag inte får något utlopp här för jag tycker igentligen att de är ganska tråkigt att vara arg och ledsen, jag vill hällre vara glad. hehe så nu är jag glad:)
Nyss ville jag sitta uppe hela natten och studera för att komma ikapp, men jag inser nu när jag är lite lugnare att det inte är något vidare smart eftersom jag förmodligen inte kommer att kunna konsentrera mig i morgon, verken i skolan eller när jag ska studera med min gammla lärare.

Förmodligen så orkar nog inte alla läsa ända hit ned men jag vill ändå be om ursäkt igen för det negativa inlägget.
Puss på er, nu ska jag ta en kopp te. läsa igenom lite pappa(som jag inte kommer att förstå) och sedan sova.
puss pusss och kraaaaaam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0