Dagens??

Dagens vill ha: En nu jacka!!!!!! VILL VILL HA: De är lixom kallt ute ju.
Dagens klädsel: jeans, baströja, sjal.
Dagens smink: ingenting
Dagens frisyr: Min vanliga frisyr (utsläppt)
Dagens låt: Den på min blogg, den har lixom fasstnat;)
Dagens planer: Åka till skolan, plugga som bara den. åka hem(om inget annat erbjuds) Titta på tv och plugga...
Dagens saknad: Saknar att ingen har det bra längre, händer så mycket för alla just nu.
Dagens dummaste: Min förkyldning
Dagens misslyckande: Tja du, än ar det ganska tidigt.
Dagens drog: Tabletter till 100 % Vinäger tablett, omega 3 tablett, energi tablett, P-piller, alergi tablett och en till huvud värken.
Dagens köp: Ska nog köpa nogot till min kära kompis som förlorade sin mamma ganska nyligen.
Dagens godis: Inget, jag äter vinäger tablett så jag hoppas suget minskar!
Dagens humör: Bra tror jag, känner mig lite tom men jag är glad i alla fall:)

Tog denna från mimbee på bloggen.

Nu blir det nog inget mer skrivande innan jag går till tåget. Men jag har ju datorn i skolan också så det ska nog inte bli tomt på dagen i alla fall ;). Längtar efter mina underbara vänner också. De är svårt att hitta en riktigt bra vänn, jag har hittat, fler. TACK!!! Älskar er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0