Dagens Allt

Dagens låt: saritahs presss låt.
Dagens frisyr: Toffs med siden band i
Dagens smink: Maskara
Dagens klädsel: jeans,linne, stickad koffta, sjal, stort halsband, stora armband och en söt liten väska
Dagens planer: skolan, city, plugga se på tv, sova
Dagens händelse: skolan.. City, plugga
Dagens saknad: Jenny
Dagens dummaste: Jag stör mig på vissa
Dagens misslyckande: mina naglar, bort nött nagelack
Dagens bästa: Min inställning till plugg
Dagens vill ha: En jacka
Dagens drog: hmm, vet inte!
Dagens tråkigaste: Jag glömmde mitt mat kort
Dagens finaste: Lille bror
Dagens köp: de kommer att bli köp
Dagens godis: Äter äppel vinägers tabletter så jag har inget sug.
Dagens mat: Två mackor om de räknas som mat.
Dagens humör: Inriktad och konsentrerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0