Cold mountain

Själv tycker jag att de ser lite proffsigt ut. Jag delade på en muffins och gjorde två sådanna här tallrikar, en vardera till mig och mamma. Nu FÖRSÖKER jag skriva om det sissta på uppgiften som jag tidigare gjorde men som nu är rena grekiskan, fattar inget alls helt plöttsligt är det bara en massa olika tecken istället för det jag skrev. hmm... Tittar lite smått på Cold mountain också. Men hänger inte med så bra.


Urk det är inte roligt att vara förkyld, jag kallar min sjukdom för vinter förkyldning och jag kallar den så eftersom jag tror att jag fått den pågrund av byte i årstid. att kroppen inte är riktigt van vid så kallt och då blir det som en chock för kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0