Bara för att jag kan leeee!

Hehe, jag tänkte bara ta upp en sak om mig själv som folk verkar ha problem med. Min mun....

Jag har inte alltid hafft mina raka fina tänder som jag har nu, nej jag har haft krångel tänder och har därmed hafft tandställning, men jag kan säga att det inte blev helt bra då jag fortfarande har lite svårt för att stänga munnen, detta är inte pågrund av mina tänder. Det beror på att jag har för kort över läpp och kan därför inte sluta den över mina tänder. Detta stör folk sig tydligen på, eller folk och folk jag vet en eller två st som gjort narr av mig enligt mina kompisar men jag antar att folk tänker ganska så lika. Jag undrar, vad är det för fel? De är ju knappast fel att gå omkring och le lite extra, eller?

De är bara en så onödig sak att snacka om, men inte för att jag lider så värst mycket av det men jag undrar bara vad de är för kul att driva om lixom, tänk om jag skulle börja må skiit dåligt av detta och mitt självförtroende skulle sänkas till botten, skulle ni som då snackar om mig och min mun bli glada då? är det de ni vill? Ja de är säkert det ni är ute efter, att få ner mitt självförtroende och försöka få mig att se dålig ut i andra människors ögon.


Jaja, bara för att jag kan lee!!!

Nu är det dags och sova och från och med i morgon( måndag) så har jag bestämt mig för att studera flitigt för att nå de mål jag vill.
Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: CJ

Det är rätt! har man ett vackert leénde ska man visa det.

2007-11-29 @ 01:48:51
Postat av: CJ

Du har ett fint leénde. så göm det inte =) är nog fler som gillar det än ogillar det skulle jag tro.

2007-11-29 @ 01:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0