Är jag en bonde?

  Gör stora
bonde-testet!
Har du vad som krävs för att bli bonde?skrivit om Bonde söker fru.  test Du är av det rätta bondevirket! Du ÄR en bonde Grattis! Du är bonde och alltså het! Större text Mindre text Termer som ensilage och flyghavre är vardagsmat för dig. Du har ingrodd gödsel på dina gummistövlar, klär dig i flanellskjorta och brynja. Du kan lockropet som korna lystrar till på kilometerhåll.

Och om du mot förmodan inte är en bonde, så gissar vi att du kan ha stora framgångar om du vill dejta en bonde.



Haha vad patetiskt jag gissade på allihopa. de va ju inte så svårt av tre frågor vare 1 oseriös, typ som "vadå en dråg?" och av de andra två så hörde jag vilket som var rätt svar.  YEEES JAG ÄR EN BONDE!!!

Ne j nu är det dags att krypa er i sängen. ska nog ta med mig ett stort glas med mjöljk (varm så klart) och vänta på sex and the city. Kom på aldeles nydligen att de är bar att jag inte ska gå på podiet i morgon, så jag kommer att vara ur pumpad eftersom jag inte kommer kunna sommna på ett tag. sov till kl 9 idag så jag har sovit  runt 3-4 timmar för mycket. eller nej absolut inte för mycket, men jag menar de är mer en vad jag brukar sova. 3-4 timmar mer en vad jag är va vid. och i morgon ska jag upp så tidigt som, hhmmm vet inte men bussen går från mig halv 8. går väl upp 2 timmar före eller något.

Håll tummarna för att jag somnar på direkten de är så jobigt att ligga vaken i sängen.


Nu om jag drömmder något så ska jag försöka komma ihåg det och skriva upp den, mina drömmar kan vara väldigt roliga ;) hehe

Good natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0