- grader

Altså de r ju minus grader ute idag, frosten ligger också på, är det vinter snart? !! Nej de kommer bli så himmlans kallt, vidrigt kallt. Men som den optemist jag är så har vintern också många fördelar. Snön som är så fin, alla som vill kan åka pulka i backarna. Jag ska åka med min lillebror:).. Snön kommer med jul, varma drycker. Saffrans bullar och glögg. finns nog massor av mer. Ja tillexempel mysiga kofftor och fina vinterskor som i och för sig är väldigt svårt att hitta men jag har två par :D hihi. Nej nu kilade klockan iväg och det måse jag också.. ...  Mössa och vantar jäller ifdg vill jag bara säga!!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jo får väl göra det ngn dag då :)

2007-11-05 @ 12:52:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0